Blog.

Taper voor een marathon. Laatste week voor een wedstrijd. Sneller lopen met online hardloopbegeleiding.

180?

Is een cadans van 180 stappen per minuut de gouden standaard?

Met online hardloopbegeleiding verbeter je jouw snelheid en tijd op de 10km, halve marathon of marathon.

Rustdagen opnieuw gedefinieerd.

Waarom zou je rustdagen toevoegen aan jouw trainingsschema?

Nuchter trainen zorgt voor betere loopprestaties. Met online hardloopbegeleiding passen we altijd nuchter trainen toe omdat je er een betere loper door wordt.

De (on)zin van nuchter trainen

Hoe je als loper de vruchten kunt plukken van nuchter trainen.

Laatste week voor marathon. Taper voor een marathon. Laatste week voor een wedstrijd. Voeding marathon laatste week.

Piek!

Wat doe je in de laatste week voor de marathon om jouw beste prestatie te leveren.

Lessen uit Big Data

Lessen uit Big Data: wat kunnen de gegevens van miljoenen lopers ons leren over de invulling van onze trainingen?

Plyometrie en loopeconomie

Word een efficiëntere en snellere loper door middel van plyometrische oefeningen.

Heb je een vraag? Neem contact met mij op.


Let's Go Running!

René Koolwijk

rene@letsgorunning.nl

AMSTERDAM | RHENEN | WAGENINGEN

BTW: NL002114327B08 | KVK: 66166284